Aktivite ve Organizasyon Yönetimi

act

 

Müşteri Deneyimi Yaşatan Organizasyonlar Olabilir mi?

 

Bir çok organizasyon firması muhakkak organizasyon işini yapıyor. Peki;

Organizasyonları; 

  • Marka Hedeflerine göre kim tasarlıyor?
  • Marka Müşteri bağını oluşturacak aktiviteleri kim üretiyor?
  • Müşteriye yaşatılacak Marka deneyimini kim buluyor ve uyguluyor?
  • Organizasyonun Marka için en faydalı olanını kim seçiyor?
  • Organizasyonun görsel ve yazılı medya dahil bütünleşik İletişim planını kim tasarlıyor?
  • Deneyim Ekonomisinden kimler anlıyor?

 

İşte bu ve daha fazla sorunun yanıtı SubBrand Marka ve İletişim Ajansının alanına giriyor. Organizasyon için ses, ışık, sahne, ünlü sanatçı vb. gibi çizgi altı işleri düşünenlerin yanında bizler sadece sizi ve Markanızı düşünürüz. Organizasyon ya da aktivitenin Marka değerinize olacak büyük dönüşünü garanti altına almaya çalışırız. Bütçenizi, Müşterinizi, İtibarınızı ve görünürlüğünüzü yani kısaca Marka değerlerinizi koruruz.

O zaman sizden haber bekliyoruz...

Bu internet sitesinde sizlere daha iyi hizmet sunulabilmesi için çerezler kullanılmaktadır. Sitemizi kullanarak kvkk aydınlatma metnimizi okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız.
Lütfen Bekleyin...